Fel val?

Usch! Tankarna bara virvlar runt i huvudet och allt känns bara fel. Har jag verkligen gjort rätt val? Just nu känns det inte så för fem öre. Jag är så trött på hela stagekonceptet, vill bara spy på det, och klassen känns helt fucked up, inte alls som det var i början. Jag vill läsa natur, fyfan vad jag ångrar mitt gymnasieval. Ett råd till er alla som ska söka nu, tänk efter jäkligt noga innan ni bestämmer er! 
Som om inte det var nog, jag är så jävla trött på att bo här i fucking Torsås, jag vill bo hemma, saknar till och med brorsorna och då har det fan gått lågnt! Vill inte forsätta behöva börja om varje söndag, orkar inte mera, söndagar e fan de värsta jävla skitdagar som finns. Självklart så kommer ju alltid musiken att betyda jätte mycket, jag har ju sjungit i hela mitt liv så kan ju inte bara lägga den på hyllan helt plötsligt, men just nu vill jag bara ta en paus från allt.

Aja ska sluta gnälla nu, var bara tvungen att få det ur mig, i tisdags och igår var det luciaträning som gällde och sen så sov jag hos anja. Om det nu blir så att det blir en förändring till nästa termin, fyfan vad jag kommer sakna henne! Hon är bäst! I tisdags fick jag reda på att jag ska göra mitt nationellaprov i Matte C nästa vecka, fuck säger jag bara! Har typ inte ens börjat på sista kapitlet än ju. Nu ska jag hitta på nått att äta innan jag drar till sceniska-skiten, fuck vad jag vill sluta!
Kommer nog en uppdatering ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0