ääntligen fredag!

Haha sorry skåne och alla som bor där, ehm... var lite förbannad igår ^^. Malmö vann alltså på ett frisparksmål, inte rättvist alls. Kan väl inte påstå att gnaget gjorde en av sina bästa matcher, men det gjorde fan inte malmö heller. Och vi hade typ 1000 fler målchanser än dem, så orättvist att dom ska få in ett sketet litet mål på en fast situation. Aja skönt att vara tillbaka iaf. Efter matchen skjutsade pappa mig och Jenny till Sergelbion, vi såg hopplös och hatad av alla, rätt skoj film faktiskt ^^. Skoj hemresa hade vi också, fyfan vad jag saknar sthlm! Väl hemma skickade Jenny Da Vinci koden till mig (hur fan kan jag  ha missat att se den?!) som jag satt uppe och kollade på till 4 imorse. Vilket gjorde att jag vaknade vid halv 2 idag... suck. Har hunnit med att äta lite pannkakor som blev över igår och nu ska jag nog hoppa in i duschen. Ha en bra dag alla!

Puss♥


Biobesök på vardagkvällar rekomenderas, vi var 5 pers i salongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0