Ge mig sommar!

Jag har seriöst suttit med psykologin sen jag kom hem halv 5 idag, ca 7 timmar, helt sjukt ju!  Och jag är inte ens färdig, fan vad jag ångrar att jag valde det här förbannade flumämnet! Just nu är jag så jävla trött på allt som har med skola att göra, vill bara ha sommarlov nu på en gång! Seglarveckan på smögen säger jag bara! ^^
Första dagen i skolan idag, började inge vidare. Vaknade halv 9 och min buss går hel så fick stressa som en idiot för att hinna med den. Sen när man kommer till skolan visar det sig att spanskan är inställd och jag har min första lektion halv 2.... suuuuck! När jag slutade så var det bara hem och plugga som gällde, och har suttit här sen dess, ingen vidare bra dag för mig alltså. Nu är det nog dags för sängen eftersom klockan ringer 05.40 imorgon. Sovgott!

Puss♥


Kollade runt lite och hittade några nya bilder på Rob, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0