Hufvudstaden

Nu har jag äntligen anlänt till hufvudstaden där jag ska spendera resten av lovet, skönt att komma iväg ett tag. Påsken har firats med familjen med bl.a. äggletning och tipsrunda, sött, haha. När jag kom hem från moster i fredags så bestämde jag och Anja oss för världens impulsgrej, så jag fick stressa in till Kalmar för att hinna till HJP:s releaseparty, släppet var klockan 23:00 och bussen var typ inne 22.50 så vi var tvugna att ta en taxi för att komma i tid. Blev i alla fall en kul kväll, även fast Pontus betedde sig som en idiot så var det iaf kul att träffa alla saknade klassisar. Dagen efter var mindre kul, dagen började med en promenad från Pontus till centralen i Kalmar i klackar, fyfan säger jag bara! Mina fötter hatar mig. Runt 3 kom moster&Co och istället för att gå och lägga mig och sova bort hela dagen som jag hade lust med, så var jag tvungen att sitta och vara trevlig i 18 timmar... sweet.

Today har jag åkt buss i princip hela dagen. Swebuss hade fixat en dirketbuss för dom som skulle till Sthlm så det gick faktiskt rätt så fort endå, och Joakim bettede sig helt hyffsat, blev bara riktigt irreterad på honom en gång. En mycket stor förbättring om man tänker på hur han varit tidigare. Nu ska jag iaf sova, ska till farmor på ännu en påskmiddag imorn så måste orka upp ordentligt. Goot naaht!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0