Slut på lovet, suck.....

Tillbaka till ön igen, känns inge vidare faktiskt. Har haft en väldigt kul vecka uppe sthlm med sis, det blir ju tyvärr inte så ofta vi hinner umgås. I fredags åkte vi hem till Jennys kompis Linnea på grillpaartheey, trevligt. Men jag var typ världens osocialaste eftersom jag var så himla trött, satt ju uppe till 4 natten innan. Jag, Jenny och Maria tog bussen hem runt 1, rätt så skönt att vi kom hem relativt tidigt. Sen på lördagen så var det först 20-års fest för Jonte med massa folk. Hans flickväns morsa hade gjort världens snyggast AIK-tårta *avis*. Runt 9 tog vi bussen till centrum och mötte upp Maria, och sen åkte vi vidare mot Sickla Kaj till Marias kompis på fest. Väldigt trevlig kväll, blev dock kanske lite för mycket dricka eftersom jag inte riktigt minns hur vi kom hem därifrån, menmen sånt som händer ^^.

Idag har jag åkt buss hela dagen, passade utmärkt eftersom man var rätt seg såhär dagen efter ;)

Nu ska jag plugga lite sen blir det sängen i tid ikväll, gonatt!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha gumman. Drack du så mycket? :O Det var en väldigt trevlig hemfärd så du vet ;)

2009-04-20 @ 08:38:45
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0