imorn är det freedag, känns bra...^^

Nu är pykologiprovet avklart, så nu är det bara 99 kvar, typ. Men har betsämt mig för att ta tag i det nästa vecka, pallar inte plugga mer nu, I'm going fucking nuts. I helgen ska jag till Torsås och kolla på min AnjaPanja när hon är med i melodifestivalen på Stage4you, ska bli så himla spännande.Kul att jag inte har hört låten innan också, annars brukar ju låtarna alltid vara sönder repade när det är dags för själva festivalen. De små ettorna har ju idag också ja, kan inte vara speciellt kul att ha på en torsdag. Men det brukar ju vara så när man går i ettan, då får man ta det som blir över ^^. Stannar nog kvar på lördag också och kollar på treorna också, det blir ju deras sista. Helt sjukt att dom slutar nu, dom är ju liksom själva Stage4you. Antagligen fest på kvällen då också, nostalgi på det alltså! haha. Nehe nu ska jag gå och måla naglarna, svart tror jag det får bli. Snyggt!

Puuss♥


En bild på mig och Anja från melodifestivalen förra året, saaknar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0