Valborg 2009

Så var äntligen våren här, för det är väl det man gör på valborg? Hälsar in våren alltså. Tyvärr så vart de ju ingen brasa här i Mörbylånga pågrund av eldningsförbud, men vi hade det mysigt iaf :) Det blev en lugn kväll med familjen, lugnaste valborg på vädligt länge, men känns himla skönt faktiskt. Känner mig helt körd psykiskt, plugget står mig förfan upp över öronen. Tillät mig faktiskt en dag där jag bara tog det lugnt och inte pluggade ett skit, kändes som det behövdes. Satt ute i kanonvädret hela dagen med iPoden och Eclipse, kan det bli bättre liksom? :) På kvällen vart det grillat och sen tårta till efterätt, mumsigt! Nu ska jag hoppa isäng, är hur trött som helst, gonatt!

Puss♥


This is life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0