Äntligen hemma!

Idag har vi alltså varit på Naturhistoriska riksmuseet vid Universitet. Jag, mamma, Jesper, Joel och Stefan. En sak säger jag bara. Fyfan vad skönt att jag har sluppit mina småbrorsor hela sommaren, vill inte tänka på att allt blir som vanligt igen nästa vecka. Dom har sprungit runt och härjat, tjatat, tjattrat, bråkat, gnällt osv heela dagen! Hur står folk ut med barn egentligen? Eller kanske ska säga småkillar, dom är ju helt omöjliga! Men i alla fall så gick vi runt där i ca 5 timmar och kollade på allt möjligt, rätt så mysigt om man bortser från de två monstrena vi hade med oss. Sen så åkte vi bort ända till Hagsätra och hälsade på en gammal kompis till mamma och käkade middag där. Testade en massagestol hos henne och jag tror fan att jag ska investera i en sådan. Huuuur skönt som helst ju!


Ett par super smexiga kvinno-vader jag spanade in på bussen in till stan!
Är det lagligt att se ut sådär?!

NI SOM INTE HAR NÅGOT KULTURELLT INTRESSE ÖVER HUVUD TAGET KAN TITTA BORT NU!


Vi såg bla dinosar.


Kvinnan från bussen var också där.


Smexxit!


Vackra djur det här!


forsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma..... kul liv!


Hej Knut!


1 st hjärna.


1 st tromb/orkan/tornado what... ever


Pussa mig dåå....?


åååh... Hopp!

On our why to Åsa...

.... villse i skogen vandrar dom omkring.... vandrar omkring....

FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0