Bioo

God morgen alle mennesker! I feel Norwegian today, vene varför, bara känns så ^^. Kanske längtar lite tillbaka till Smögen med alla norska guttar, haha, ååh ge mig sommarlov igen tack! Lite deprimerande att det är ett helt år kvar till nästa. Menmen slut på whinandet, idag så är planerna att the whole family ska på bio i Kalmar. Vi ska gå på Harry Potter, och ja, jag är mycket medveten om att vi är sist med att se den i hela Sverige, typ. Men hur är det man brukar säga, bättre sent än aldrig, right. Sen ikväll så har jag tänkt att ta itu med första läxan för iår, vill inte. Men det är ett jobb som måste göras, så det är väl lika bra att få det gjort. Nu ska jag gå och borsta gaddarna och  fixa lite innan vi åker. Ha en bra dag mennesker!

Puss♥


HARRI PÅTTÄR, alla jag pratat med säger att den är dålig, let's see shall we! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0