Från ett beroende till ett annat...

Jag är spelberoende! Även fast jag är mycket medveten om att chansen att jag skulle vinna är lika med noll så är en annan del av min hjärna helt övertygad om att jag kommer vinna 100.000 i månaden i 25 år. Så dom senaste dagarna så fort jag gått förbi en affär så har jag inte kunnat låta bli att smita in och köpa en trisslott. Sen när jag sitter och skrapar så blir jag så uppspelt att jag hoppar upp och ner på stolen och sen när det visar sig att jag har vunnit typ 25 kr blir jag så jävla förbannad och måste ha en ny lott på en gång! Om det fortsätter så här kommer jag att bli ruinerad. Men alltså tänk er att vinna så mycket pengar, man skulle ju inte behöva jobba en dag i hela sitt liv! Åhhh längtar till affärerna öppnar imorgon, jag vill ha en lott nu! ^^ haha.

Gonatt me er! ♥


jennifer♥vinna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jo två timmar! :O Jag sitter ju vid datorn hela dagarna i skolan och sitter ändå hemma när jag kommer hem :P Be strong! <3

2009-09-01 @ 13:09:22
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0