I'm the fuckin' tourist!

Riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna, men har ju knapp varit hemma och då blir det lite si och så med bloggen. Idag så har jag varit och "turistat" i gamla stan med familjen hela dagen. Senare så käkade vi på en restaurang på sveavägen för att fira Joakim som fyller år snart. Sen när Joakim och Sebbe dragit vidare så stack vi andra till Hard Rock Cafe och drack lite Irish Coffee. I stort sett en mycket lyckad dag! :)
Eftersom jag har så himla lite skor, så köpte jag ett par idag, men mamma snodde med sig dom hem till mormor så att jag slapp släpa på dom hem från stan, så ni får se dom någon annan gång ;)


Dagen började med lite fika i gamla stan.


Pannkaks-killarna


Joel bestämde sig tyvärr för att han ville ha ett hål i örat, suck...


Joakim öppnar presents. (Joel tycker inte om sin bror någe vidare)


Irish och annat smått och gott på Hard Rock Cafe.


Pussinuss.


Papparazzis!
Värsta grejjen hände precis utanför där vi satt.


Allt for today! Nu blir det nog sängen, guten nacht bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0