Jag skäms faktiskt lite. Okeey, det är riktigt illa faktiskt.

Som ni vet har jag en huuuge crush på Robert Pattinson! Är verkligen sjukligt besatt! Som vanligt på kvällen gick jag in på en sida som brukar uppdatera lite om vad han har för sig. Okey bara där så har det gått överstyr, haha, men nu tillbaka till varför jag skriver det här inlägget. Gick in där som vanligt och får syn på en bild och plötsligt får jag en stor klump i magen!
Bilden jag fick syn på var den här:


I min hjärna: DOM HÅLLER FÖRIHELVETTE HAND, NOOO HAN ÄR MIN!! :( typ.

Okeey, jag vet att de är vänner och att dom umgås typ 24/7 när de spelar in twilight filmerna. Och jag har vägrat tro på alla envisa rykten om att det skulle vara något emellan dem och hitills så har det inte funnits något bildbevis what so ever på att det skulle vara fallet heller. Men så fick jag alltså se den här bilden och jag kände mig som en... ja jag vet inte, som en svartsjuk flickvän eller något liknande. Dom håller förfan i handen!?! Jag döör! (överreaktion, I knoow men så är det ^^)Det finns liksom inte i min värld att Robert Fuckin' Pattinson kan ha flickvän, (om han inte vill bli tillsammans med lilla mig då vill säga ) haha.

Men räddningen kom lite längre ner på sidan, och det är väääldigt oroväckande hur lättad jag blev av att se den här bilden.


Allt var alltså bara ett montage för att jag skulle få en hjärtattack och dö, hur ond får man vara egentligen och luras sådär? Men det jag fasar för är hur jag kommer att reagera när det kommer en sån här bild på honom och så är det inte ett montage. Vad gör jag då? Jag kommer typ flippa, och det känns inte bra! Jag måste typ börja detoxa Robert Pattinson för att orka med det. Och jag har ingen lust att detoxa honom :(
Jobbigt!

Någon som känner igen sig? hahha

Nu avslutar jag detta inlägg med en wonderful bild på Rob♥
bara för att, lixx.


Jaja, jag vet. Jag är patetisk!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är inte patetiskt sötnos! Jag känner exakt likadant!!! Man är ju helt besatt! man bara MÅSTE ha honom!!

2009-08-23 @ 13:01:15
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0