Första dagen avklarad!

Jag överlevde! Det är ju positivt i alla fall. Hann väl inte få så mycket intryck av den nya klassen, det var mest bara utdelning av busskort och lite information sen hem, typ. Får väl hoppas att dom inte bitts i alla fall, men dom verkade rätt okey, så det här ska nog gå bra hoppas vi på. Innan skolan så gick jag lite i stan och inhandladen lite saker. Sen efteråt så fikade jag och mammsen en snabbis innan vi åkte hem. Nu har jag precis ätit och det känns som att jag snart kommer somna med huvudet på tangenterna. Det straffar sig att ligga och läsa hela nätterna! ;)

Impulsshopping!

Tröja från - BikBok
Linne från - Monki
Nagellack - depend
Kajalpenna - H&M

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt att första dagen gick bra. =)

2009-08-27 @ 19:26:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0