Skolångest!

Jahaa då var man tillbaka på Öland igen då, inte najs. Hade gärna stannat kvar i sthlm, men min morsa blir så whiny då.  Var inne och kikade på lite bloggar igår och fick se det här:
 

Alltså snacka om ångest jag fick! Jag börjar skolan på torsdag och jag känner mig verkligen inte redo. Jag vill bort, börja jobba, resa, ja vad som helst. Bara jag kommer bort, ge mig miljöombyte nu!! Vill inte tillbaka till alla gamla rutiner, uusch. Okey färdig gnällt nu, det är bara att bita ihop. jag har ju trots allt bara två år kvar. (irony is my second name) suuck....

Avslutar inlägget med att informera om att vi är invarderade av monsterspindlar, dom är huuuuge. Tänkte ta kort och visa men kissen knölade ihop den till en boll och käkade upp den. Typiskt Siggepigge!



Nu ska jag sussa, gonatt sötnosar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0