Headline

Nu är man äntligen hemma igen. Himla sent hann det bli! Ikväll har jag ätit en massa tårta, upptäckt min inre kreativitet och sjungit en hel del singstar. Så nu kommer jag ha wiskey-röst i en vecka, minst! Nu ska jag börja plocka ut lite saker ur mitt rum så att dom kan börja lägga golv här snart. (ja, jag vet att klockan är halv 2, men jag sov bort halva dagen och då är jag ju tvungen att göra det jag skulle gjort nu istället). Men håller nog inte på så länge, klockan är ju trots allt rätt så mycket.
Till sist så vill jag bara rikta en tanke till min bror som hade lite otur igår kväll/natt. Han gick emellan när hans kompis fick stryk så han fick ta emot endel smällar han också. Slutade med att de hamnade på sjukan båda två. Alltså vad är det för fel på människor egentligen? Jag mår illa av att tänka på vilka jävla idioter som går lösa där ute! Nu är det bäst att jag avslutar det här inlägget så att jag inte börjar skriva något som jag kommer ångra sen!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0