En ren kissemisse!

Hahah jag döör! Ikväll har jag "badat/duschat" min katt eftersom han är retard och inte tvättar sig själv, vilket ledde till att han inte luktade  så värst jättemysigt. Idag fick jag alltså nog och tvålade in honom i schampo. Det gick ganska bra, det svåra var att få bort schampot igen. Kan ju inte påsta att han var så sugen på att bli duschad, men skam den som ger sig. Efter mycket om och men lyckades jag hålla fast honom och få bort allting, men det medförde också typ 18 rivsår, på varje arm! Snäll kisse jag har! haha. Nu sitter han på min säng och slickar sig som en tok för att bli torr, kanske ska gå och hjälpa han med hårtorken? haha ne skoja bara! Nu blir det sängen, imorgon ska jag, mamma och Joel till moster efter att mamma har slutat skolan, ska bli mysigt.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0