Läggdags!

Eller... inte riktigt än. Måste kolla igenom spanskan lite först, men sen så måste jag verkligen gå och lägga mig, mina sovrutiner är katastrofala just nu. Det blir väl runt 5 timmars sömn per natt, alldeles för lite alltså, för att må bra ska man minst sova 8! Är det någon som har några tips om hur man kommer i  säng i tid, och inte fastnar framför datorn eller tvn etc sådär framåt kvällskvisten? 
Aja, imorgon väntar först en lååång skoldag och sen blir det en lååång bussresa upp till pappsen i Sthlm. Ska bli kul att träffa alla, har ju inte varit uppe sen nyår. Uppdaterar kanske imorgon bitti, annars blir det från huvudstaden när jag är framme imorgon kväll, hare fint!

Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0