Min helg...

Pappsen väckte mig vid 9 på lördagsmorgonen och det var bara att sätta i sig världens megafrukost eftersom jag hade lovat att åka iväg och träna med honom. Brasiliansk ju-jutsu. Fyfan säger jag bara, det var det jobbigaste jag gjort på jäkligt länge och inte nog med det så höll träningen på i 2 timmar! Jag var helt död efteråt. Men iaf, efter träningen åkte vi in till Solna och käkade på någon Grekisk kolgrill, medan vi väntade på att matchen skulle börja. Klockan 2 stod vi på Skytteholm och kollade när AIK inledde sin första träningsmatch för året, mot Mariehamn. 90 förjävligt kalla minuter stod vi där, trodde nästan mina tår hade ramlat av när slutsignalen ljöd, men jag var glad i alla fall för Självklart vann AIK♥ En bra sak med att gå på skytteholm istället för råsunda är att man kommer mycket närmare planen, och kan följa med i fotbollen mycket mer, plus att man kunde kolla in alla nya snyggingar som AIK hade värvat ;) Nicklas Backman säger jag bara! Efter matchen åkte vi hem och jag somnade direkt när jag kom innanför dörren, var helt slut. Vaknade precis innan melodifestievalen började och kollade lite halvt på den. Svenska folket har konstig musikstil, hur fan kunde Scotts gå vidare till andra chansen? och varför kom inte Marie Serneholt på en bättre placering? Snälla, snälla ska vi inte ens prata om. Inte konstigt att vi kommer typ sist i Eurovision song contest när vi röstar som vi gör. Skärpning Sverige! Däckade iaf framför Twilight runt 12 även fast jag hade sovit typ 3 timmar när jag kom hem, snacka om att jag var trött.

Söndagen kan man säga bestod mest av bussåkande, lite mer bussåkande lite pluggning av spanska på bussen och sen lite mer bussåkande. Skoj!


Kan ni tänka er mig så här. Hahahahaa säger jag bara!


AIK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0