tors..

Har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag, är så himla trött. Dumma Siggepigge!
Dagen började väl inte så värst strålande imorse. Klev på bussen vid 7.10 som vanligt men sen så började den aldrig köra, efter typ 5 min säger busschauffören att det är punka på bussfan. Vi måste alltså vänta på en ny buss eftersom dom inte har några extra här i hålan Mörbylånga. 8.00, 50 minuter efter att den andra bussen skulle gått kommer ersättningsbussen, fyfan vad irreterad man blir när saker krånglar, hade liksom gått upp kvart i 6 i onödan. Lyckas iaf på något konstigt sätt komma i tid till första lektionen , 1 min innan läraren kom ;) haha. Dagen i skolan har väl varit som vanligt, sjukt mkt håltimmar som spenderades på resurs. Går ju rätt sent på torsdagar så har inte hunnit med så mycket annat än att träna med mammsen sen jag kom hem. Men det är alltid lika skönt! Snart kommer bror från sthlm eftersom han har lov, men orkar nog inte hålla mig vaken tills han kommer så får säga hej imorn istället. Nej, nu måste jag sova!

Puss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0