Lördag

Ursäkta den mystiska frånvaron, eller... okej så speciellt mystisk kanske den inte har varit men om ni nu av någon märklig anledning skulle ha saknat mig och mina små inlägg kan jag förklara att tystaden berott på att jag blev drabbad av ett så kallat bli-helt-besatt-i-en-bok-och-kan-inte-lägga-ifrån-mig-den anfall. Boken jag läste var på nästan 800 sidor, så ni kanske förstår att jag har haft fullt upp, så ni få ha överseende med min frånvaro här på bloggen under den tiden. Lovar att jag ska försöka skärpa mig i fortsättningen, haha. Kan ju ge en liten förvarning om att Så länge vi båda andas kommer ut den 12 mars, och då lär ni inte hitta ett enda nytt inlägg från mig förrän den 14, tidigast! Bara så ni vet alltså. Ehm ja..okej, vad har jag gjort idag? Kan väl inte påstå att jag har gjort så värst mkt, läste äntligen ut boken imorse, sen har jag typ bara spelat Rayman med brorsan hela dagen. Ni vet det där spelet med gubben som skjuter ut en handske från magen och med hår som man kan flyga med, som man spelade när man var typ 8 eller något. Sjukt kul är det iaf, får ni tag på ett sådant så borde ni testa det! På kvällen blev det självklart melodifestivalen för hela slanten. Vi bunkrade upp med chips och dipp och massa annat gott och kollade på när E.M.D och Molly Sandén gick vidare till globen. Själv anser jag att båda dom låtarna var rätt så tråkiga, okej E.M.Ds låt var väl kanske rätt okej, lite svängig och så men Mollys, visst var den fin men... jäkligt tråkig. Enligt mig hade Rigo & the Topaz Sound feat. Red fox den bästa låten, de borde gått till globen istället för andra chansen men eftersom alla bara röstar på de som är kändast (egna spekulationer) så vann ju såklart E.M.D över dem. Måste bara tillägga att röstsystemet svt börjat med är lite onödigt, det borde vara så att den som får flest röster går vidare, punkt slut. Inte massa tjafs hit och dit med dueller och liknande. Och alla som klagar på Petra Mede. Ni kan slänga er i väggen, Petra Mede är Kul! Absolut den bästa melodifestivalvärd vi haft på länge.


Med Mede i rutan blir det inte trist i första taget ;) haha


Finns det något godare än dipp när man ska mysa framför tvn? :) Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0