Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Den här ovanligt "bloggiga" söndagskvällen, vill jag passa på att be om ursäkt för min tråkiga blogg. I alla fall  är den det om man ska tro på "en av Sveriges största bloggerskor" Kissie.

Kommer inte riktigt ihåg ordagrant vad hon skrev, men något i den här stilen var det:

- En blogg ska innehålla mycket bilder, minst en per inlägg annars blir den tråkig.

Så ni får ursäkta för min trista blogg, man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer nog aldrig att lägga ner så mycket tid och energi på min blogg att jag kommer lägga ut en bild varje inlägg. Så om ni nu av någon märklig anledning skulle läsa min blogg så får ni stå ut med att den är just... tråkig, och utan bilder.

Det var allt för mig, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0