Suck...

Idag gick jag som vanligt upp kvart i 6, eller kvart över blev det nog efter att ha znoosat i en halvtimme eftersom det är näst intill omöjligt att ta sig upp ur sängen på morgonen. Kom till skolan lite innan 8 och begav mig mot psykologi lektionen. Klockan går och kvart över skyndar några i klassen iväg för att kolla vart läraren håller hus. DET VISAR SIG ATT LEKTIONS HELVETTET ÄR INSTÄLLD!! Blir så jävla förbannad, kunde liksom sovit 3 timmar extra eftersom nästa lektion jag hade var idrott som började 11, som för övrigt var den enda lektionen jag hade idag. Jag har alltså gått upp cp-tidigt och åkt till skolan för att ha idrott!! Kan man bli mer irriterad?! Svar nej!

Imorgon ska jag till Torsås och kolla på Anja och Co. De har sin halvtids konsert, och efter det är det tydligen fest. Får se hur det blir med det, men kommer nog ta det rätt så lugnt skulle jag tro. Nu ska jag dra och kolla på House, för han är cool, sen blir det lite Kemi.

Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0