Trött

Usch vad jag är trött! Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja gå och lägga mig i tid, men ni vet ju hur söndagar är. Helt omöjligt att somna, även om man går och lägger sig i någorlunda bra tid så vägrar kroppen att slappna av och det kan ta flera timmar innan man känner sig trött. Sen så ringer alarmet klockan 7-8 och man har sovit typ 4 timmar. Inte bra, skärpning!

Nu tänkte jag bara gnälla lite och få ut lite av mina inre aggressioner. Jag blir så jävla trött på alla idioter som sitter på bussen, tåget, tunnelbanan, ja offentliga platser över huvud taget och spelar skitmusik på sina mobiler så jävla högt så att det till och med hörs igenom när man sitter och lyssnar på bra kvalitetsmusik i iPoden med hörlurar. Vad ger dem rätt att bestämma att alla på hela bussen, vagnen eller vad det nu är man befinner ska behöva lyssna på det, tänk om någon skulle ha migrän och typ vara på väg att spy av minsta lilla oljud och sen sitter dom där med högsta volymen på. Nej usch vad jag blir arg, visa lite respekt förfan!

Ursäkta den otrevliga tonen, jag ska försöka skärpa mig, mohaa. Nu ska jag försöka sova, får se om det lyckas.

Puss på alla och sovgott♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0