Helg <3

Äntligen fredag! eller.... lördag har det visst hunnit bli. Jag hatar vardagar och allt som hör dom till. Tidiga morgnar, plugg och oändligt långa bussresor är bara några skräckexempel. Först ut på listan för idag var skola två lektioner, spanska och kemi. Jag gillar kemi, om jag får säga något som jag är bra på skulle jag nog säga det... eller kanske matte, aja det är typ samma sak, eller ja nästan iaf. Efter kemilabben tog jag bussen hem vid 15.10 och passade på att hämta upp brorsan på vägen hem. Sen så har jag i princip spelat guitar hero sen jag klev in genom dörren idag. Fyfan vad det är beronde framkallande alltså, haha. Har också hunnit med att kolla på Let's dance. Jag vill också vara med! Synd att man måste vara kändis, rätt orättvist tycker jag. Aja nyss spelat lite Wii, haha så jävla najs tv spel. Fasst det måste se himla cp ut när man står framför tvn och viftar,haha. Men vem bryr sig, det är ju sjuuukt kul. Nu ska jag sova, är så trött så att jag till och med börjar se suddigt. Längtar till imorgon då är det release party för HJP som gäller, haha.

Eftersom jag börjat läsa spanska igen så:

Buenos Noches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0