Sorg

Som sagt mycket har hänt sen sist, den största händelsen är så tragisk att jag inte ens finner ord. Den 19:e Januari tog Sara Tammi Hedman i min nya klass sitt liv. Även fast jag knappt lärt känna henne så har det här påverkat mig så enormt mycket. Det var mitt första möte med döden. Jag kan inte sluta fundera över det, varför gjorde hon det? kunde vi i hennes omgivning påverkat henne på något sätt så att tagit ett annat beslut? vad var det som fick henne att må så pass dåligt att hon ens övervägde att ta sitt liv? Det finns så många funderingar och frågor, men inga svar som räcker till. Det borde inte fått ske, hon hade ju hela livet framför sig, gymnasiet är ju bara en så kort period i livet, sen är det ju bara att ta sitt pick och pack och börja om någon helt annanstans om det nu varit ett rent helvette. Tammi har fått mig att inse vad som är viktigt i livet, och att jag ofta prioriterar fel saker. Ta hand om era nära! ♥

Vila i frid Tammi♥

Kommentarer
Postat av: sofia

gå gärna in på



www.tillminneav.se



/sofia

2009-06-12 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0