DET LUTAR ÅT ETT FETT STORT IG JUST NU!

Jag hatar fan att plugga! Verkligen hatar det, önskar att jag tyckte det var lite kul iaf, så att det inte tog emot så mycket så fort man är tvungen att ta fram läx-böckerna. Jag har psykolgiprov imorgon och har nog samanlagt pluggat en halvtimme, vilket innebär att jag i princip inte kan ett skit, och ändå så tar jag inte dom förbannade böckerna och börjar plugga?! Vad är det för fel på mig?! Idag har jag verkligen försökt ta tag i det, men varje gång så dyker det alltid upp något emellan, t.ex. en intressant blogg eller massa mejl som behöver besvaras, blir så trött på mig själv. Hmm måste antagligen göra ett nytt försök nu så att det inte går helt åt helvette imorn.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0