Ingen motivation, at all.

Usch, jag känner mig riktigt dålig på det här med att uppdatera. Har ingen lust alls känns det som, men ska försöka få till minst ett inlägg om dagen, det är ju faktiskt himla skoj att titta tillbaka på sen. Idag har jag bara haft en lektion så kom hem rätt tidigt, så jag bestämde mig för att köra lite guitar hero. Sätter igång spelet och ser att fisungen har raderat alla sparningar så det var bara att börja om från början. Klarade ut hela medium, behövde inte ens köra om en enda låt, *stolt* haha. Hade jävligt ont i röven efteråt, efter att ha suttit stilla så länge, haha fyfan! Tränat idag också, sååå skönt! Körde stenhårt, så var riktigt trött efteråt. Nu sitter jag och skriver lite på instuderingsfrågorna till psykologiprovet, får se om jag orkar sitta så mycket längre, är så himla trött! Nehe nu är det väl bäst att jag fortsätter så att det blir färdigt någon gång, hare gött!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0