Kryssningsbilder...

Ligger och kollar på simpson medan jag väntar på att tiden ska gå. Klockan 7 spelar AIK mot ÖSK, och då ska jag och Jenny stå på Norra♥ Förjävligt att Göteborg tog igen det igår, tänk att det kunde varit avgjort om vi vann ikväll. Skottpengar på Hysén förfan! Här kommer några bilder från kryssningen med Jenny, orkade inte lägga in några igår när vi kom  hem, var heelt slut! haha.

Det var här allt började, haha.

Födelsedags Martini (Y)

Inte ett enda normalt kort på mig på 24 timmar (Y)

Karaoke är en självklarhet på kryssningar!

Markooolio, kvällens höjdpunkt. nooot! haha

Den obligatoriska toabilden!

Musche-mannen.

någon är bakis...

Frukost! (jag är snygg)

boo♥

här mådde man bra, haha.

we love cocktails♥

fixade ett  litet "bra att ha"-lager.


Nu pallar jag inte mer, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha party hos jennifer nästa xD

2009-10-30 @ 19:05:09
URL: http://dahlgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0