Tvkväll

För ovanlighetens skull så ska jag slänga mig framför tvn ikväll. Har bestämt mig för att slaviskt följa serien True Blood för jag tyckte verkligen att den verkade jätte bra, så varje onsdag klockan 22.00 på 1:an kommer jag sitta klistrad framför tvn. Idag har jag inte gjort så mycket annat än läst ut boken P.S. I love you av Cecelia Ahern. Guud vilken sorglig bok alltså! Kan berätta lite om den imorgon, nu ska jag packa iordning lite inför gympan imorgon innan det börjar. Sovgott!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: matilda

skulle men blir inget:P vi få dra ut tillsammans när du ha fyllt år istället ;D det är inte så länge till ju=)

2009-09-09 @ 15:49:05
URL: http://sarkela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0