Dumma amerikaner eller ännu en artikel som drabbats av "vinkel-syndromet"?

Jag har gjort det ett antal gånger förut och nu ännu en gång måste jag fråga mig själv. Kan det verkligen stå såhär illa till med människorna på andra sidan havet? Snubblade över den här artikeln i aftobladet. Kan och vill verkligen inte tro att det är sant! Om man förbjuder kramar och närkontakt på skolor, skapar inte det ett ännu hårdare klimat bland unga? Tycker att det verkar helt sjukt att man skulle bli avstängd från sina studier för en high-five. Jag hoppas att den här artikeln är vinklad både en och två gånger, annars blir jag fan mörkrädd!

Källa: http://www.aftonbladet.se/wendela/article6988067.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0