....

Toodelooo, bloggen! En ny härlig vecka med plugg har dragit igång, känner mig så sjukt taggad över allt jag ska lära mig, haahaaha. Nej inte direkt, men fan va najs det skulle va om man tyckte det var kul att plugga! + att man skulle vara morgonmänniska och nästan hoppa upp ur sängen när det där vidriga alarmet ringer. Inte ha skolångest varje söndag, eller behöva fundera på om man ska sjukanmäla sig varje morgon för att man är så trött att man vill dö! Fan vad jag skulle vilja va pluggis och trivas med det! Skulle va sjuuukt nice! ^^
Igår skulle jag ha gjort ca 25 uppgifter i matten, gjorde jag det? självklart inte. Istället hittade jag massa annat skit att fördriva tiden med. Hade potträning med Prinsessan över en timme, envisare unge får man leta efter! Sen så gick vi ut och gungade lite med Julle innan det var dags att bege sig till moster på kalas. Precis som varje år hade stallkatterna fått bebisar, sååå söta! Försökte övertala mamma om att Siggepigge ville ha en kompis men hon är orubblig, dumma!
Kanske dags ta tag i de där uppgifterna nu? tooodels!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

änskar jag vore en morgon människa jag med. är nattmänniska.



vad pluggar du till?

2010-08-30 @ 20:10:00
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

inte lätt att veta vad man ska välja!!

2010-08-30 @ 22:11:53
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0