Bioo

Igår var Jag, Emma, Linnea och Malin och såg Avatar, rätt surt att man såg den i Kalmar där dom inte har 3D, men överlever väl. ;) Med risk att låta som alla andra nu så måste jag bara säga att den var så sjukt bra! Helt otroligt hur bra gjord den var, inte konstigt att den kostade typ 3,5 miljarder att göra. Efteråt drog jag och Emma hem till henne eftersom mina bussar slutat gå för länge sen. Började kolla på New Moon runt halv 1, galet vilka neerds vi är, satt och sa alla repliker innan de kom, haha. Runt halv 3 gav vi upp och kollade klart på den när vi vaknade istället. Mamma hämtade mig vid halv 5 och har sen dess spelat Super Mario Bros. Wii hela kvällen. Jag är addicted! haha.


Kommentarer
Postat av: Diana

hej jättefin blogg!

jag undrar bara om hur du fick reklamen på högersida :)

2010-01-06 @ 20:05:33
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0