Nyår och The Bridge

Dåligt med uppdatering den sista tiden, fy skäms på mig!
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om nyårsafton. I det stora hela hade jag jävligt kul, men det inträffande en hel del incidenter som man gärna kunde varit utan. Det värsta var att jennys kamera blev snodd! :'( verkligen buhuu på det alltså! Jag tog liksom hur mycket bilder som helst! Så himla tråkigt att folk inte kan lära sig att hålla skillnad på mitt och ditt. Sen så blev det lite översvämning och annat småtjafs, men sånt kan man leva med. ^^ Det roligaste var ändå när jag vaknade morgonen efter. Hade 37 missade samtal, samtliga från min lilla mamma, galet! Mindre kul att vi var tvugna att städa hela Marias hus innan hennes föräldrar kom hem, plus att killarna råkat stänga av pannan när de fixade med översvämningen så huset var förbannat jävla kallt. Vart till och med tvungen att sätta på mig jackan inomhus, haha. När vi var färdiga, runt 8 på kvällen så drog jag och Jenny till Huddinge och käka på kebabtorget. Sen stack vi hem och laddade inför nästa dag. Då blev det utgång med Jojjo och Carin på The Bridge. Mycket trevligt måste jag säga. Träffade en hel drös med trevliga AIK:are och härligare sällskap får man ju leta efter! Trots att vi var där nästan när det öppnade så kändes det som att det var på tok för tidigt när det stängde vid tre, varför är det så få ställen som kör till fem? Efteråt så blev det Hamburgare på Max med Jenny och hennes gamla klassis. Kom hem runt 5, aspigg, men var tvungen att tvinga mig i säng eftersom jag skulle vara inne i stan halv 12 och ta bussen hem till ön igen.

eftersom maria, godtrogen som hon är, släppte in en kleptoman i huset, så får det bli lite bilder från mickis kamera:

Jenny och madde

people on the dancefloor

sista spåret av jennys kamera :(

sofia och moi, enda kortet jag lyckades fastna på ^^

en till bild på jenny för att hon är så söt :)


Tyvärr så blev det inga bilder från den 2:a eftersom ingen hade någon kamera :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0