Update, sthlm.

Tiden går fort när man har roligt. Helgen är slut och man är påväg tillbaka till vardagen igen, ogillas. Men det är ju bara 12 dagar kvar nu så man överlever väl. I torsdags tog Jenny studenten! Efter en fruktansvärd bussresa tog jag tåget till Flempen där Jenny hade studentmottagning. Senare på kvällen så drog vi till Chaplins som hade bartömning pågrund av nerstägning vilket är mycket sorgligt. Kommer verkligen sakna det! :(
Igår var jag, Jenny och Maria på Skrattstock på Långholmen. Picknick, komiker och fint väder. Kan inte bli bättre. :)
Efteråt drog vi hem till Marias brorsa på "efterfest", men jag drog hem rätt tidigt, var faktiskt hemma innan tolv (Y).
Nu sitter jag på bussen och försöker lösa min redovisnings uppgift i Matte D, mitt MVG hänger på den så I've got some PANIC! Men känns iaf som om jag är inne på rätt spår så det ska nog lösa sig.
BYE!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs613.snc3/32242_401003794005_573964005_4483999_1257178_n.jpg
Thomas Järvheden och Robin Tinglöf, Långholmen. - Jag får sekundärångest, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0