summer

Halloj! Har inte skrivit på två veckor. Har väl inte någon höjdare till bortförklaring förutom att plugget var ett helvete nu på slutet. Väntar med spänning på att betygen ska sättas, så man får hoppas att allt slit lönar sig. Nu har jag äntligen SOMMARLOV! Den som inte går i skolan (läs natur) kan nog inte fatta hur jäkla skönt det är! Känns helt wönderful!
Idag har jag röjt i mitt rum hela dagen, vilket var mycket välbehövligt eftersom man nästan inte kunde  se mitt golv imorse, haha. Men nu är det skinande rent och jag känner mig himla duktig faktiskt. ^^
Kom nyss hem från en liten löprunda, och jag hoppas att det kan bli ett par nu i sommar, skulle verkligen behöva få upp lite flås till midnattsloppet som jag har lite planer på att springa i augusti. Någon som är på? :) (typ....JENNY?!?!?)
Sen sist så har jag hunnit vara på Anjas student, så tänkte slänga upp lite bilder från det. Tycker att det var mycket trevligt att träffa alla, det blir ju inte så himla ofta nowadays.

Här görs ett tappert försök att sjunga studentsången, gick väl sådär. ^^

ESMK07

Anja♥

Mot Fanny och Eliina...

Elin och Anja

Hellooo one hand...

Mot Vallen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! jo kanske ska hänka på ;) måste höpa mig ett par löpar skor först bara :P

2010-06-27 @ 22:37:52
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0