tisdag

Idag hade vi "genrep" med ensemblelåtarna inför konserten imorgon. Gick faktiskt helt okej, nu är den stora ångestfaktorn storbandslåten som jag bara har kört igenom två gånger, och som då gick åt helvete för att jag inte kunde texten. Awesome! Ååååh, vill bara att det ska vara överstökat! Efter skolan pallrade jag mig iväg till gymmet för tredje gången den här terminen. Riktigt dåligt av mig att det inte blivit fler gånger. Måste verkligen ta tag i mitt liv alltså! Nu ska jag nog hoppa i säng trots att klockan inte ens är nio, men med tanke på att jag somnade ett antal gånger på fysiken så behövs det nog, gonatt!

Slutligen så vill jag bara säga ett stort GRATTIS till Emma som fyller 18 år idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

yeah, snygg bild? men den har du allt snott;)

2010-03-16 @ 23:39:29
URL: http://dahlgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0