det blir inte alltid som man tänkt sig.....

Hej gott folk! Gårdagen blev ju inte riktigt som planerad. Efter showen som för övrigt var riktigt bra, så var det ju sagt att vi skulle ta vårt pick och pack till Kalmar och sen bege oss vidare till Palace. Pågrund av opepp i umgänget så blev det lite ändrade planer. Gav mig fan på att jag inte kunde avsluta kvällen hemma, och som tur var fick man ett välkommet samtal från Mattias. Så istället för att åka hem satte jag mig på bussen och åkte tillbaka till Torsås. Hamnade hos världens grabbgäng i Söderåkra och hängde där ett tag innan vi begav oss to the partey så att säga. Mycket trevliga killar det där, fan vad man saknar stage-tiden ibland alltså! :) Själva festen i Torsås finns det väl inte mkt positivt att prata om. Förutom att dom flesta var typ 93:or eller yngre så måste jag säga att vi var bättre på det där med party på våran tid, haha. Eller så kan det ju bero på att man kanske vuxit ifrån det där lite och föredrar utgång istället, vem vet. Elleeeer så kanske jag inte var tillräckligt packad för att uppskatta skiten? kan nog har varit så.
Mattias den idioten skulle upp och jobba PÅ NORRA ÖLAND vid halv 8, så jag vet inte om han var nervös för att försova sig eller nått. Han var iaf uppe och vandrade och levde om minst en gång i timmen hela natten så idag har man varit galet trött! Blev väl högst 3 timmars sömn sammanlagt, vilket inneburit att det inte blivit mkt gjort idag. Jag som skulle ta tag i mitt liv och börja plugga lite. Jaja, imorgon kanske?

 


Happyland, ESMK08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0