update

Hej på er! Som ni kanske märkt så har jag haft ett litet uppehåll nu några dagar.
I fredags blev det utgång med Jenny&Co, kan väl sammanfattas med ordet galet! Blev en All in kväll så att säga. Mässorna om utlandsstudier som jag var på i helgen gav sjukt mkt bra info, så känner mig inte alls lika stressad över det längre, riktigt sköönt! :) Kan ju passa på att påminna er om min lilla insamling också när jag ändå tar upp USA-planerna, kom igen nu people och skänk lite till en fattig student! hahahaha. no seriously, do it! heh....

 


Kommentarer
Postat av: S

http://www.kilroy.se/kilroy-live

2011-08-26 @ 12:35:22
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-19 @ 11:34:37
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0