le sigh.

Usch vilken skitdag det här har varit. Ni vet en sån när precis allt går emot en, not funny at all! Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet någorlunda och hoppa i säng, men först tänkte jag sammanfatta en liten dagens, laters!

Dagens:

Kärleksförklaring - Min nya dator som jag fick i julklapp. Inte ett enda "svarar inte" än så länge! :)
Bryderi - Fågel/fisk -döden runt om i världen gör mig seriöst lite skärrad. There's something weird going on in the world....
Aggression - Går till Ölandsbanken och växlar som stänger tidigare på grund av något så fånigt som Trettondagsafton!
Suck - Prinsessans divalater, får se till att jobba bort de där fasonerna alltså. :)

Gonatt people!

Kommentarer
Postat av: hannes thurfors

JENNIFER .. SLÄPP IN OSS I DITT LIV!

2011-01-08 @ 22:53:59
URL: http://hannesthurfors.blogg.se/
Postat av: PINGLAN

NEJ FÖR HELVEDE!

2011-01-08 @ 22:55:03
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0